123آنلاین
آنلاین دانلود

فهرست مطالب

عنوان……………………………………………………………………………………………………… صفحه

مقدمه ………………………………………………………………………………………………………

بخش اول : تقدس

فصل ۱ : تعریف تقدس وروحانیت در هنر ……………………………………………………….

فصل ۲: تقدس در هنر …………………………………………………………………………………

بخش دوم : تقدس هنر

فصل ۱: تعریف هنر……………………………………………………………………………………..

فصل ۲ : انسان و بیان احساسات مقدس در هنر …………………………………………………

فصل ۳: شناخت معنوی هنر ………………………………………………………………………….

فصل ۴: تبار شناسی هنر مقدس ……………………………………………………………………..

فصل ۵: دین و هنر معنوی ……………………………………………………………………………

فصل ۶: نمونه ای از سبک شناختی ………………………………………………………………….

بخش سوم : تقدس در نقاشی

فصل ۱: تقدس نقاشی ………………………………………………………………………………….

فصل ۲: معنای تقدس در نقاشی و چند نمونه آمار ………………………………………………

فصل ۳: تقدس رنگ در نقاشی ………………………………………………………………………

 

بخش چهارم: الحاقات

-        نتیجه گیری

-        فهرست منابع و ماخذ

-        فهرست تصاویر

-        منابع اینترنتی

-        واژگان فارسی

-        واژگان لاتین

-        گزارش کار عملی

مقدمه
تلقی ما از « واقعیت » آن چیزی است که در اطرفمان می گذرد بی آنکه ما بعنوان نیروئی کارساز در شکل دادن آن مشارکت کنیم مثلا گردش زمین به دور خورشید از دیدگاه ما واقعیتی مسلم و بدیعی است چرا که بوسیله اراده طبیعت صورت می گیرد .
« نیروی استقلال آدمی در مواجهه با « واقعیت » اغلب مقهور روابط زنجیره ای علت و معلولی
می شود و در نهایت راهی جز قبول آن به عنوان « واقعیت » اول (First Real) یا « بازتاب فیزیکی » هستی ندارد . اما این یک روی سکه است .آدمی آمیخته از دو جهان عظیم و پرانرژی است
« واقعیت » به ما می گوید که زمین به دور خویش وبه دور خورشید میگردد اما « واقعیت برتر» این پدیده را به مثابه یک سوال هستی شناسانه فلسفی مطرح می کند .
«آدمی موجود غریبی است که هر اینه در وجود خود مداقه کندبیشتر به این نکته پی می برد که « نشانی از خداوند را بر دوش می کشد » در طول تاریخ از ظهور بشرتاکنون همواره میلی برای کاوش رازهای جهان با انسان همراه بوده است و در این راه آنچه به آدمی نیرو می داده تاسیر تکامل عقلانی خویش را بپیماید اعتماد قلبی او به امکان وجود جهانی آرمانی و مطلوب و لو در ذهنش بوده است .

 

دانلود فایل

فایل ورد 135 صفحه





تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:چیستی تقدس در نقاشی,چیستی تقدس,
ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                                   صفحه

پیشگفتار

مقدمه………………………………………………………………………………………………………….. ۱

فصل اول : کلاسیک و رمانتیک

هنر اوزن و لاکروا ………………………………………………………………………………………… ۳

هنر کلاسیک و دموکراسی……………………………………………………………………………… ۵

رمانتیک   …………………………………………………………………………………   ۸

نئوکلاسیک …………………………………………………………………………………………………. ۱۰

رمانتیک در برابر کلاسیک …………………………………………………………………………….. ۱۳

مقایسه کلاسیک و رمانتیک……………………………………………………………………………. ۱۴

فصل دوم : رئالیست و ناتورالیست

گوستا و کوربه …………………………………………………………………………………………….. ۲۱

ژان فرانسوا میله……………………………………………………………………………………………. ۲۳

انور دمیه……………………………………………………………………………………………………… ۲۵

نانوتورالیست……………………………………………………………………………………………….. ۲۸

 فصل سوم : امپرسیونیسم و تئوامپرسیونسیم

امپرسیونسیم…………………………………………………………………………………………………. ۳۶

امپرسیونسیم در سینما و عکاسی……………………………………………………………………… ۴۲

پیدایش نئوامپرسیونیسم…………………………………………………………………………………. ۴۳

نئوامپرسیونسیم…………………………………………………………………………………………….. ۴۷

فعالیت های وان گوگ ………………………………………………………………………………….. ۵۳

نظریه سینیاک……………………………………………………………………………………………….. ۵۴

نتیجه گیری ………………………………………………………………………………………………… ۵۸

فهرست منابع ………………………………………………………………………………………………. ۶۰

شرح کار عملی

تصاویر کار عملی

 

پیشگفتار

در این پیشگفتار ابتدا ما خلاصه ای از زندگی نامه دلاکروا ، نقاش برجسته که در ۳۰ آوریل ۱۷۹۸ میلادی به دنیا آمد، می پردازیم و دلاکروا هنرش را از مادرش به ارث برد و با اینکه وی در دوره نوجوانی پدر و مادر خود را از دست داد وی هیچگاه خود را در این راه گم نکرد و به جنگ های آفریقا رفت و شاهکارهای متعددی خلق کرد و آثار معروف او قتل عام کیوس ، فاجع سیو، آزادی و رهبر مردم از آن جمله است. در هنر کلاسیک آزادی اندیشه و فراگیری دموکراسی ظاهراً هرگز با خشونت و انتظام سازگار نیست و رابطه پس طبیعت گرایی و انتزاع در هنرهای تجسمی عصر کلاسیک حتی از آنچه در نمایشنامه می بینیم پیشرو و بارزتر است.

رمانتیک جنبشی است که در اواخر دوره هیجدهم و اوایل سده نوزدهم فسخ و شکل گرفت، رمانتیسم بیشتر گرایش ذهنی ارائه می دهد تا مجموعه ای روش های سبک شناسنامه و بیشتر با بیان ایده ای مرتبط است و نوکلاسیک را باید نهفتی بر پسندی هشیارانه دانست که در سده هیجدهم واکنشی انزجار آمیز علیه افرط گریها و هنر نماییهای باروک دارد و کلاسیسم هنری است بر مبنای اصول و الگوهای ریشه یافته از دوران باستان، و این اصطلاح در برابر هنر رمانتیک است و ویژگی رمانتیک از رشد دادن به جنبه های اجتماعی بود. رئالیسم یکی از جنبش های هنری و ادبی سده نوزدهم است که در فرانسه به وجود آمد و داده رئالیسم یعنی طبیعت گرایی می باشد.

 

دانلود فایل

فایل ورد 68 صفحه





ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

 فصل اول: گرافیک محیطی چیست؟ لزوم آن در اجتماع با توجه به شرایط اجتماعی

انسان در فضای اطراف خود ……………………………………………………………………………………

گرافیک محیطی چیست؟

گرافیک محیطی ( محیطهای بسته ) مغازه ها و فروشگاه ها………………………………………….

نقش گرافیک محیطی در اجتماع………………………………………………………………………………

فصل دوم: انواع گرافیک محیطی و نمونه های آن در جهان………………………………………..

انواع گرافیک محیطی……………………………………………………………………………………………..

گرافیک محیطی مسطع یا دو بعدی…………………………………………………………………………..

گرافیک محیطی حجمی یا سه بعدی

تقسیم بندی دیگر گرافیک محیطی……………………………………………………………………………

طراحی فروشگاه ها………………………………………………………………………………………………..

نمونه های گرافیک محیطی……………………………………………………………………………………..

فصل سوم:  سیر تحول گرافیک محیطی همراه با پیشرفت تکنولوژی……………………………

فصل ارتباطات ………………………………………………………………………………………………………

محدوده تکنولوژی در گرافیک محیطی……………………………………………………………………..

 فصل چهارم: گرافیک محیطی در ایران…………………………………………………………………..

وضع کنونی هنر ایران……………………………………………………………………………………………..

سخنرانی های امرا… فرهادی و پرسش و پاسخ در مورد گرافیک محیطی و تبلیغات ایران در اولین همایش گرافیک ایران وپاسخ به سوالات……………………………………………………………………………………………

فصل پنجم: تاثیر گرافیک محیطی و تبیلغات در فروش و مخاطب……………………………….

تاریخچه تبلیغات……………………………………………………………………………………………………

سواد بصری در گرافیک محیطی……………………………………………………………………………….

سابقه تاریخی گرافیک محیطی…………………………………………………………………………………

عوامل گرافیک محیطی و تاثیر آنها در فروش……………………………………………………………..

اصول نظری، پایه های اصلی زیر بنا ترغیب و تبلیغ…………………………………………………….

آرا، و عقاید…………………………………………………………………………………………………………..

فصل ششم: وضعیت گرافیک محیطی و نکات مهم در آن با توجه به نوع کالا……………….

عرضه و تقاضا……………………………………………………………………………………………………….

تبلیغات و ارتباط…………………………………………………………………………………………………….

تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………………………………………

ایجاد احتیاج………………………………………………………………………………………………………….

ازدیاد فروش………………………………………………………………………………………………………….

ایجاد واحدهای عظیم……………………………………………………………………………………………..

هدف از تبلیغات بازرگانی……………………………………………………………………………………….

چه بگوئیم؟…………………………………………………………………………………………………………..

اجزاء تبلیغات محیطی…………………………………………………………………………………………….

تنظیم آگهی…………………………………………………………………………………………………………..

عواملی که در تبیلغات محیطی باید مد نظر باشد…………………………………………………………

سنجش آگهی………………………………………………………………………………………………………..

عوامل داخلی…………………………………………………………………………………………………………

عوامل خارجی……………………………………………………………………………………………………….

فصل هفتم: پوستر………………………………………………………………………………………………..

هنر و پوستر در ایران………………………………………………………………………………………………

عوامل موثر در طراحی یک پوستر…………………………………………………………………………….

پوسترهای سه بعدی……………………………………………………………………………………………….

 

مقدمه :

محیط اطراف ما، خانه هایی که در آن زندگی می کنیم، همه نیاز مبرمی به برقراری روابط صحیح فرمها، رنگ ها و هم چنین سازمان بندی دقیق بر مبنای اصول بصری دارند.

- انسان به واسطه ی زبان گرافیک می تواند با محیط اطراف خود سخن بگوید و با دیگران ارتباط برقرار کند. استفاده از گرافیک شهری در مساحت فضای داخلی خانه‌ها و فضای بیرونی آن ها یعنی کوچه ها، خیابان و فضای سبز اطراف، در تزئین و زیبا سازی ادارات موسسات و اماکن عمومی نظیر پارکها، نمایشگاهها، فروشگاهها و… برای تمامی افراد در کلیه سطوح اجتماعی و در هر سنی به نوبه خود موثر بوده و مورد نیاز واقع
می شود و در ساختار محیطی مناسب و مطلوب نقش بسزایی دارد. محیط مناسب یعنی فضایی که بشر بتواند در آن جا فارغ از فشارهای ناخواسته زندگی، رشد کرده و شکوفا شود.

گرافیک و تبلیغات شهری یکی از قدیمیترین و خالص ترین فرم های ارتباطات است. از اولین نقاشی بر روی دیوار غارها گرفته تا آخرین ویدئو پروجکشن Video Projection  و ویدئو وال ها Video Walls .

تبلیغات شهری یکی از قدیمی ترین ابزارهای تبلیغات، برای معرفی خدمات و کالاهاست که شامل انواع پوسترها، بیلبوردها، طراحی بدنه اتوبوس ها، اتومبیل ها، استندها و حجم های تبلیغاتی می شود.

 

دانلود فایل

فایل ورد 151 صفحه





ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                        صفحه

مقدمه………………………………………………………………………………… ۱
بخش اول: تاریخچه ……………………………………………………………….. ۸
- چشم انداز تاریخی صدا و بیان …………………………………………………………………… ۸

- زبان در تاتر ………………………………………………………………………………… ۳۰
بخش دوم: تکلم……………………………………………………………………. ۵۱

- اندامهای گفتار………………………………………………………………………………. ۵۲

- آوای کلام زبان فارسی ………………………………………………………………….. ۶۲

- توصیف آوایی مصوت­ها و صامت­ها …………………………………………………. ۶۵

- تبیین تمایز صدا و گفتار ………………………………………………………………… ۷۱

- تولید صدا …………………………………………………………………………………… ۷۲

- تنفس(کلیات) ……………………………………………………………………………… ۷۷

- تمرین­ها …………………………………………………………………………………….. ۸۰

بخش سوم: عناصر آواهنگ(لحن) …………………………………………………………….. ۱۱۰

- کیفیت ……………………………………………………………………………………….. ۱۱۲

- قدرت ……………………………………………………………………………………….. ۱۱۶

- زمان …………………………………………………………………………………………. ۱۲۱

- دانگ صدا ………………………………………………………………………………….. ۱۲۴

- تمرین­ها …………………………………………………………………………………….. ۱۲۵
بخش چهارم:تشدید کننده­ها………………………………………………………..

- حلق/ بینی / دهان …………………………………………………………. ۱۳۵

- تنوع دانگ و شتاب…………………………………………………………. ۱۳۷

- تنوع ارتفاع صدا……………………………………………………………. ۱۳۸

- تمرین­ها …………………………………………………………………………………….. ۱۴۰
ضمیمه: زمانبندی…………………………………………………………………………………… ۱۴۷

- شتاب ………………………………………………………………………………………… ۱۴۸

- ضرب ……………………………………………………………………………………….. ۱۵۲

- ضرباهنگ……………………………………………………………………………………. ۱۵۳

- منابع و مآخذ…………………………………………………………….. ۱۵۶
چکیده مطالب پایان نامه

پایان نامه ای که در دست دارید پیرامون تربیت صدا و بیان بازیگر است، چه بازیگر صحنه و یا سینما. در این پایان نامه به منظور تامین معرفت نظری و هم عملی برای خواننده، نخست تاریخچه مفهوم بیان و فن بیان به میان آورده شده و سیر تحول این علم در طول تاریخ مورد بررسی قرار گرفته و سپس جایگاه زبان در تأتر مطرح گردیده است.

پس از این، در بخش دوم به معرفی اندامهای گفتار، اندامهای تنفسی، آوای صداهای زبان فارسی و ارایه‌ی تمرین هایی در خصوص آنها پرداخته شده است. در بخش سوم عناصر کیفی صدا یا آواهنگ (لحن) مورد بررسی قرار گرفته و بدنبال آن در بخش چهارم اندامهای تشدید کننده‌ی ”آوا“ معرفی گردیده است و همچنین ذکر تمرین هایی چند برای تربیت هر یک از آنها. در خاتمه به عنوان ضمیمه مفهوم زمان و زمانبندی (ضربآهنگ، شتاب، و…) را به میان آورده ایم و از نقش و لزوم رعایت این عناصر در اجرا سخن گفته ایم.

تدارک پایان نامه با روش ترکیبی صورت گرفت. بدین معنا که بخش یکم، تاریخچه، علی‌الاصول به روش توصیفی پیش رفت و  به سرانجام رسید، و سه بخش دیگر به روش تجربی.

 

دانلود فایل

فایل ورد 164 صفحه





تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط ودود

 

فهرست
فصل اول

۱-۱) روشن دستی (سنتی)

۲-۱) روش اتوماتیک

فصل دوم

۱-۲) کارواش  اتوماتیک تونلی یا ریلی

۲-۲) کارواش اتوماتیک ثابت یا سه برس

۳-۲) بررسی  کلی مکانیزم کارواش اتوماتیک

۴-۲) بررسی مکانیزم کارواش اتوماتیک ثابت و ریلی

فصل  سوم

۱-۱)        معرفی  اجزای پنیوماتیکی

۱-۳-۱) تولید هوای فشرده

۲-۳) قطعات مدار کنترل نیوماتیک

۲-۳-۱) سیلندرهای نیوماتیک

۲-۳-۲) سیلندرهای یک طرفه

۲-۳-۳) سلیندرهای دو طرفه

۳-۳) مشخصات سلیندرهای نیوماتیک

۳-۳-۱) نیروی سیلندر

۳-۳-۲) مصرف هوا

۳-۳-۳) سرعت پیستون

۳-۳-۴) بارهای کمانشی روی میله پیستون

۳-۳-۵) شیرها

۳-۳-۶) شیرهای راه دهنده

۴-۳) مشخصات شیرها از نظر عملکرد

۵-۳) روشهای تحریک شیرها

۶-۳) شیرهای کنترل جریان

۷-۳) موتورهای بادی

۸-۳) سیستم کنترل

۸-۳-۱) کنترل مدار باز

۸-۳-۲) کنترل مدار بسته

۹-۳) مدارهای کنترل منطقی

۹-۳-۱) عملیات اصلی

۹-۳-۲) عملیات جانبی

۹-۳-۳) عملیات ترکیبی

۱۰-۳) تجهیزات خط هوا، فیلتر و روغن زن

۱۰-۳-۱) روغنکاری

۱۰-۳-۲) جریان یک جهته

۱۰-۳-۳) جریان دو جهته

۱۰-۳-۴) روغن‌ زن‌های غبار روغن (مه روغن)

۱۱-۳) دبی جریان هوا

۱۱-۳-۱) جریان ساده:

۱۱-۳-۲) جریان پیچیده:

۱۲-۳) روغن روغنکاری

۱۳-۳) وضعیت نصب

۱۴-۳) فیلترها

۱۴-۳-۱) اجزاء فیلتر

۱۵-۳) اندازه دستگاه‌ها

۱۶-۳) بلبرینگهای خطی

۱۷-۳) سنسور U1tra Sonic

فصل چهارم

۱-۲)        انواع کمپرسور

۱-۴-۱) کمپرسورهای رفت و برگشتی

۱-۴-۲) کمپرسروهای دورانی

۲-۴) نصب کمپرسورها

۳-۴) نصب سیستم خطوط لوله اصلی

فصل پنجم

۱-۳)        محاسبه شقف فرچه‌های کناری

۱-۵-۱) انتخاب الکتروموتور

۱-۵-۲) اجزای شفت واسطه

۱-۵-۳) محاسبه Pulley و تسمه V شکل الکتروموتور و فرچه‌ها ۱۱۳

۲-۵) محاسبه قطر شفت مجموعه ۳ تایی

۳-۵) محاسبه چرخهای فریم متحرک

۴-۵) محاسبه طنابها (سیم بوکسلها)

۴-۵-۱) روغن کاری طنابها

۴-۵-۲) جلوگیری از رنگ زدگی طنابها

۴-۵-۳) محاسبه پولی طناب

۵-۵) محاسبه قطر پیستون جک بالابر افقی

۶-۵) مدار کنترل

ضمیمه و جداول
چکیده

نیاز ما در اختراع استا و زاییده شرایط، هر اختراعی در ابتدا با برآوردن یک نیاز به بار می‌نشیند و در گذشت ایام، این هماهنگی با شرایط (اعم از زمان و مکان و …) است که موجبات رشد و پویایی آن را فراهم می‌سازد.

پوشیده نیست که در دنیای امروز،‌ همراه با افزایش روز افزون جمعیت بشر، برای کنترل  نظم بشری، بهادادن به عوامل از جمله، زمان، منابع تجدید ناپذیر انرژی، سرمایه و منابع حیاتی، اهمیتی بیش از پیش دارد که همانا باعث نگاههای موشکافانه‌تر در طراحی های  صنعتی شده که عدم توجه به این امور در هنگام نشدن به مدنیزاسیون روز جهان نتیجه نخواهد داشت جز باز ماندن بیشتر از غافله جهان مدرن امروز.

لذا با عنایت به مطالب فوق، بر آن شدیم تا با انتخاب طرحی بنام طراحی رباط شوینده ضمن گام برداشتن در جهت طراحی هدفمند نشان دهنده تأثیر مطلوب مدرنیزاسیون حتی در دم دست ترین شئونات زندگی روزمرده باشیم.

با امید به حصول این خواسته، پروژه‌ طراحی رباط شوینده را تقدیم می‌کنم.

 

فصل اول:

بررسی متداول شستشوی اتومبیل

(عیوب و محاسن)

۱-۱) روش دستی (سنتی)

روشهای دستی طبق یک سری علل خاص مورد استفاده قرار می‌گیرند که تعدادی از این عوامل عبارتند از:

۱-   پایین بودن هزینه راه اندازی و نگهداری

هزینه  را اندازی تنها شامل خری تأسیسات از جمله پمپ آب، کمپرسور هوا، و در صورتی که تمایل به ارائه سرویس شستشو با آب گرم نیز باشد،‌ نیاز به یک دیگر آب و مشعل و یک سیستم لوله‌کشی اضافی خواهد بود که تعداد محدودی از مراکز شستشوی اتومبیل از این سیستم اضافه استفادهع می‌کنند که در فصول بعدی در مورد هر یک از سیستمهای تأسیساتی بطور کامل توضیحاتی ارائه می‌‌شود.

از طرفی با توجه به نبودن سیستم تاسیساتی پیشرفته و یک سیستم ساده، هر تعمیر کار آشنا به تأسیسات از عهده تعمیر آن بر می‌آید و نیاز به تخصص ویژه در این زمینه نمی‌باشد و مزیت دیگر وجود چندین پمپ از کار بیافتد باعث مختل شدن کل سیستم نخواهد شد و سیستم با بقیه پمپها به کار خویش ادامه خواهد داد.

۲-   پایین بودن هزینه نیروی انسانی:

با توجه به شرایط کاری که اکثر نیروهایی که در این مراکز مشغول به کار می‌باشند از دستمزد بسیار پایین برخوردارند بطوری که حتی آگاهی دستمزد کارگران بصورت انعام پرداخت می‌شود.

۳-   جا افتادن این تفکر در روش سنتی اتومبیل تمیزتر می‌شود.

از آنجا که شرایط آب و هوایی و آلودگی موجود در نقاط شهری، در کشورهای مختلف با فرهنگ های مختلف، فرق می‌کند، لذا ماشینهای اتوماتیک طراحی شده در یک کشور،‌ بازدة مطلوبی را (گاهاً) در سایر مناطق ندارند و به خوبی از عهده برطرف کردن کامل آلودگیهای مختلف بر نمی‌آیند. که این خود دلیلی ازجعیت روشهای دستی و سنتی در مقابل مشاشینهای اتوماتیک (کارواشها) در نزد عموم است.

۴-   سهولت راه اندازی:

با توجه به شرایط فوق، تعداد بسیاری از این نوع مراکز سنتی در سطح شهرهای کشورهای کمتر رشد یافته (از جمله شهرهای ایران و خصوصاً تهران) دیده می‌شود.

بطوریکه که در هر منطقه شهری،‌ حداقل یک لی ۲ عدد از این دست مراکز وجود دارد که تماماً زاییده شرایط خاص اقتصادی و اجتماعی و نیز  سهولت راه اندازی آنها است.

-    دلایلی که عنوان شد، مزایایی بودند که باعث می‌شد تا اکثریت سرمایه گذاری و مشتریان به این نوع مراکز سنتی روی آورند ولی این روشها نیز عاری از عیب نیست و این معایب باعث  بهره‌گیری از روشهای مدر نیزه می‌گردد، که اکنون به شماری از این معایب می‌پردازیم؛

 

دانلود فایل

فایل ورد 94 صفحه





ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

معرفی پیشگیری از آلودگی …………………………………………………………………. ۱

تجارب ۳ ……………………………………………………………………………………….. ۲

جلوگیری از آلودگی …………………………………………………………………………… ۷

برخی مواد به سختی دور ریخته می شوند …………………………………………….. ۱۳

علم در گذر تاریخ …………………………………………………………………………….. ۱۵

انقلاب صنعتی …………………………………………………………………………………. ۱۷

آسیبهای ناشی از صنعتی شدن ……………………………………………………………. ۲۳

جلوگیری از آلودگی چیست؟……………………………………………………………… ۲۵

تعریف زباله …………………………………………………………………………………….. ۲۷

تعریف جلوگیری از آلودگی ………………………………………………………………. ۳۰

اصطلاحات دیگر ………………………………………………………………………………. ۳۲

تجدیدپذیری ……………………………………………………………………………………. ۳۴

سلسله مراتب جلوگیری از آلودگی ……………………………………………………… ۳۷

بازیابی و جلوگیری از آلودگی……………………………………………………………… ۴۰

اخلاق زیست محیطی ……………………………………………………………………….. ۴۲

پایایی ………………………………………………………………………………………………. ۴۵

ارزیابی سیکل عمر ……………………………………………………………………………. ۴۸

فاکتورهای جلوگیری از آلودگی ………………………………………………………….. ۵۴

کاربردهای ارزیابی سیکل عمر ……………………………………………………………. ۶۷

طراحی استراتژیک یک واحد ……………………………………………………………… ۶۸

توسعة تولید ……………………………………………………………………………………… ۷۲

انتخاب و اصلاح فرایندها …………………………………………………………………… ۷۶

ادعاها جهت افزایش فروش و تبلیغات …………………………………………………. ۸۵

برچسبهای زیست محیطی …………………………………………………………………. ۸۶

استفاده از مدل کامپیوتری در ارزیابی سیکل عمر …………………………………… ۹۱
معرفی پیشگیری از آلودگی

ما آموخته‌ایم محدودیتهای ذاتی را از رفتار دفن زباله‌ها .

یک مسأله اگر در یک بخشی از محیط زیست حل شود امکان دارد در بخش دیگر به مسأله ای جدید تبدیل بشود .

ما باید آلودگیهای اذیت کننده را به منبع و مبدأ آن محدود کنیم که از نقطه ای به نقطه‌ای دیگر انتقال پیدا نکند .

با این توضیحات ویلیام ریلی . رئیس آژانس حفاظت محیط زیست آمریکا (EPA) در سال ۱۹۹۰ خط مشی جدید EPA برای اعتماد به پایان رفتار خطی زباله‌های صنعتی و ترویج بر طرف شدن تولید زباله در منابع را اعلام کرد.

اگرچه این تئوری جدید بود ولی از لحاظ کاربردی تازه نبود.

صنایع بسیاری از سالهای قبل شروع به استفاده از این الگو کرده بودند و آن انقلابی در رویة آژانس بود. قبل از بررسی ادامة این موضوع که پیشگیری از آلودگی چیست و اینکه چگونه میتواند تأثیر گذارتر انجام شود به ما اجازه بدهید یک نگاهی داشته باشیم به اینکه چگونه کمپانی ۳M رشد کرد

 

دانلود فایل

فایل ورد 96 صفحه





تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:پیشگیری از آلودگی,
ارسال توسط ودود

عنوان                                                                                    صفحه

——————————————————————-

جدول۱-۱ ولتاز آستانه پایه ریست……………………………………………………………۱۲

جدول۲-۱ منابع کلاک………………………………………………………………………..۱۵

RS232جدول۳-۱ اسامی وپایه……………………………………………………………..۲۲

جدول۴-۱ پایه های نمایشگر…………………………………………………………………۲۵

فهرست مطالب

عنوان                                                                                 صفحه

—————————————————————————-

فصل یکم- سنسورها……………………………………………………………………………۱

۱-۱ سنسوردما …………………………………………………………………………………۱

۲-۱ سنسور گاز………………………………………………………………………………..۳

فصل دوم-میکروکنترولر در سیستم …………………………………………………………..۷

۱-۲ مختصری از میکروکنترولر……………………………………………………………..۷

خصوصیات میکرو کنترلر………………………………………………………………..۸۲-۲

۳-۲ ترکیب پایه ………………………………………………………………………………. ۹

۴-۲ بلوک دیاگرام…………………………………………………………………………….۱۰

۵-۲ توصیف پایه ها…………………………………………………………………………..۱۱

۶-۲ هسته مرکزی…………………………………………………………………………….۱۲

۷-۲ حافظه میکروکنترولر……………………………………………………………………۱۳

۸-۲مبدل آنالوگ به دیجیتال…………………………………………………………………..۱۷

  ADC9-2 کانال ………………………………………………………………………………۲۰

۱۰-۲ حذف نویز آنالوگ……………………………………………………………………..۲۱

۱۱-۲ تراشه…………………………………………………………………………………..۲۲

۱۲-۲ برسی ………………………………………………………………………………….۲۳

مراجع………………………………………………………………………………………….۲۵

پیوست۱ اطلاعات فنی عناصر سیستم اعلان واطفاء حریق………………………………..۲۶

پ ۱-۱ اطلاعات سنسورگاز…………………………………………………………………۲۶

پ۲-۱ اطلاعات سنسور دما………………………………………………………………….۲۸

پ۳-۱ اطلاعات میکروکنترولر……………………………………………………………..۳۲

فهرست شکلها

عنوان                                                                                  صفحه

——————————————————————-

شکل۱-۱ اشکال مختلف سنسور دما…………………………………………………………..۲

شکل۲-۱ اشکال ظاهری انواع سنسورهای گاز………………………………………………۳

شکل۳-۱ مدار داخلی     ………………………………………………………………………۴

شکل۴-۱ سنسورها ودتکتورهای موجود در بازار…………………………………………..۵

شکل۵-۱ راه اندازی وبایاس سنسور گاز……………………………………………………..۶

شکل۱-۲ پایه های میکروکنترولر…………………………………………………………….۹

شکل۲-۲ مدار داخلی میکروکنترولر ……………………………………………………….۱۰

شکل۳-۲ شکل واحد کنترل کلاک میکرو…………………………………………………..۱۴

شکل۱-۳ شماتیک سیستم اعلان واطفاء حریق……………………………………………..۲۵

شکل۲-۳ پشت فیبر سیستم اعلان واطفاء حریق……………………………………………۲۶

فهرست جدول ها                             

 

چکیده

 سیتم اعلان واطفاء حریق به عنوان یک سیستم امنیتی برای کارخانجات ومراکز عمومی و ادارات کاربرد فراوانی دارد.و در صورت حس کردن حرارت ویا دود سیستم آلارم   می دهد. و می توان بگونه ای برنامه ریزی کرد که بتواند از حریق جلوگیری نماید.

 

دانلود فایل

فایل ورد 44 صفحه





ارسال توسط ودود

فصل اول: استاندارد PTC 4.1 تست کارآیی بویلر

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                       صفحه

مقدمه. ۴

هدف و حوزه دید. ۸

علائم و تعاریف آنها ۱۹

اصول راهنما ۲۷

محاسبه راندمان توسط روش ورودی – خروجی. ۴۳

محاسبه راندمان به کمک روش تلفات حرارتی. ۵۹

تلفات خاکستر و تشعشعات.. ۷۷

اطلاعات متفرقه. ۸۱

راندمان با روش ورودی – خروجی. ۹۰

 

 

فصل دوم: چگونه می توان راندمان بویلر را افزایش داد

فهرست مطالب

عنوان                                                                                                                       صفحه

۱-۳- مقدمه: ۱۵۶

۲-۳- احتراق: ۱۵۷

۳-۳- روش های افزایش راندمان بدون صرف هزینه. ۱۶۰

اثر هوای اضافی روی راندمان در ارتباط با متغیرهای دیگر: ۱۷۳

تاثیر هوای اضافی بر روی خوردگی سطوح: ۱۷۴

۲-۳-۳- کاهش دمای دود خروجی. ۱۸۰

۴-۳- افزایش راندمان با صرف هزینه و سرمایه گذاری مجدد: ۱۹۲

شاخصهای دیگر کارکرد ۲۰۸

ضمیمه. ۲۱۳

۱٫ ۵- بدست آوردن وزن هوای خشک: ۲۱۳

مقدمه

۱-۰- کد PTC شامل دستورالعملهایی به منظور تست واحدهای مولد بخاری می‌باشد این واحد ترکیبی از وسایلی هستند که برای آزاد سازی و بازیابی حرارت به همراه وسایل انتقال حرارت به یک سیال عامل استفاده گردیده تا بدینوسیله بتوان از حرارت آزاد شده استفاده نمود واحد مورد نظر این کد ممکن است شامل تجهیزات بویلر، کوره، سوپر هیتر، ری هیتر، اکونومایزر، گرمکن هوا (ایرهیتر) و مشعل سوخت باشد. در صورتیکه حرارت جذب شده توسط اکونومایزر و گرمکن هوا به واحد برگردانده نشود نمی توان آنها را به عنوان بخشی از واحد در نظر گرفت. هدف از روشهای این تست دستیابی اطلاعاتی به منظور ایجاد معیارهای طراحی قسمت های مختلف یک مولد بخاری نمی باشد. کدهای تکمیلی PTC 4.2 و PTC 4.3 به ترتیب شامل تستهای تجهیزات پودر کننده و گرمکن هوا می باشند.

 

دانلود فایل

فایل ورد 228 صفحه





تاريخ : دو شنبه 30 دی 1392برچسب:افزایش راندمان,کارآیی بویلر,
ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

 

فهرست…………………………………………………………………………………………… صفحه

 

فصل اول-عملکرد کندانسور ،شرایط کاری ،مواد و آلیاژهای بکار رفته در آن…………………..۱

۱-۱- تعریف و دلایل لزوم کندانسور در نیروگاه………………………………………………………….۱

۱-۲- انواع سیستم خنک کننده …………………………………………………………………………..۳

۱-۳- انواع کندانسور………………………………………………………………………………………..۴

۱-۳-۱- کندانسورهای تماس مستقیم…………………………………………………………….۵

۱-۳-۲- کندانسورهای سطحی یا تماس غیر مستقیم………………………………………….۹

۱-۳-۲-۱- کندانسورهای تماس غیر مستقیم خنک کننده با هوا……………………….۹

۱-۳-۲-۲-کندانسورهای سطحی آب وبخار…………………………………………………..۱۰

۱-۴- شرایط کاری آب وبخار……………………………………………………………………………….۱۲

۱-۴-۱- شرایط کاری سمت آب………………………………………………………………………۱۲

۱-۴-۱-۱- اکسیژن…………………………………………………………………………………..۱۳

۱-۴-۱-۲- گاز کربنیک……………………………………………………………………………..۱۴

۱-۴-۱-۳- گاز کلر…………………………………………………………………………………..۱۴

………………………………………………………………………………..۱۴ PH1-4-1-4- تاثیر

۱-۴-۱-۵- نمکهای محلول……………………………………………………………………….۱۵

۱-۴-۱-۶- میکرو ارگانیسمها…………………………………………………………………….۱۵

۱-۴-۲- شرایط کاری سمت بخار…………………………………………………………………….۱۶

۱-۴-۲-۱- اکسیژن………………………………………………………………………………….۱۶

۱-۴-۲-۲- آمونیاک………………………………………………………………………………..۱۷

۱-۴-۲-۳- رسانایی یا هدایت الکتریکی………………………………………………………۱۸

۱-۵- آلیاژها و مواد بکار رفته در کندانسورهای سطحی آب و بخار……………………………..۱۸

فصل دوم- انواع خوردگی در کندانسورهای سطحی………………………………………………….۲۵

۲-۱- خوردگی سایشی………………………………………………………………………………………۲۵

۲-۱-۱- حمله ورودی…………………………………………………………………………………….۲۶

۲-۱-۲- خوردگی سایشی بوسیله جاگیری اجسام خارجی……………………………………….۲۸

۲-۱-۳- خردگی سایشی موضعی بوسیله ارتعاش مواد خارجی………………………………۳۰

۲-۱-۴- سایندگی ماسه……………………………………………………………………………….۳۱

۲-۱-۴-۱- اثر مقدار ماسه بر خورگی برنج آلومینیوم در آب دریا………………………۳۳

..۳۴NaCl 3%        ۲-۱-۴-۲- اثر قطر ماسه بر میزان خوردگی برنج آلومینیوم در محلول

۲-۱-۴-۳- اثر مقدار آهن آلیاژی بر مقاومت سایندگی ماسه در آب دریا…………۳۵

۲-۱-۵- تصادم…………………………………………………………………………………………۳۶

۲-۲- خوردگی گالوانیک…………………………………………………………………………………..۳۶

۲-۳- خوردگی حفره‌ای و شکافی……………………………………………………………………….۳۸

۲-۳-۱- عوامل موثر بر خوردگی حفره ای…………………………………………………………۴۰

۲-۳-۱-۱- اثر ترکیب آلیاژ ها……………………………………………………………………۴۰

…………………………………………………………………………………..۴۱PH        ۲-۳-۱-۲- اثر

۲-۳-۱-۳- اثر سولفید……………………………………………………………………………۴۲

۲-۳-۱-۴- اثر سرعت جریان……………………………………………………………………۴۳

۲-۳-۱-۵- اثر کلر………………………………………………………………………………….۴۶

۲-۴- آلیاژ زدایی یا جدایش انتخابی………………………………………………………………….۴۷

۲-۵- خوردگی تنشی………………………………………………………………………………………۴۸

۲-۶- خوردگی میکروبی…………………………………………………………………………………..۴۸

۲-۷- خوردگی سمت بخار………………………………………………………………………………..۴۹

فصل سوم- روشهای پیشگیری از خوردگی ، روشهای نشت یابی و تمییز کاری در

کندانسور های سطحی……………………………………………………………………………………..۵۱

۳-۱- کنترل شیمیایی آب خنک کن…………………………………………………………………..۵۳

۳-۱-۱- کنترل رسوب………………………………………………………………………………….۵۳

و کلر زنی………………………………………………………………………۵۴PH    ۳-۱-۲- کنترل

۳-۱-۳- بازدارنده ها………………………………………………………………………………….۵۴

۳-۱-۳-۱- بازدارنده های بر پایه فسفات……………………………………………………۵۵

۳-۱-۳-۲- بازدارنده بر پایه روی……………………………………………………………….۵۷

۳-۱-۳-۳- بازدارنده پلی فسفات/روی………………………………………………………۵۸

۳-۱-۳-۴- بازدارنده مرکایتوبنزو تبازول…………………………………………………….۵۸

۳-۱-۳-۵- بازدارنده سولفات آهن……………………………………………………………۵۹

۳-۲- حفاظت کاتدی………………………………………………………………………………………۵۹

۳-۳- رنگ و پوشش……………………………………………………………………………………….۶۱

۳-۴- انتخاب آلیاژ مناسب……………………………………………………………………………..۶۲

۳-۵- روشهای نشت یابی……………………………………………………………………………….۶۳

۳-۵-۱- تایین رسانایی……………………………………………………………………………….۶۵

۳-۵-۲- اندازه گیری اکسیژن……………………………………………………………………….۶۵

۳-۶- روشهای تعیین محل نشتی…………………………………………………………………….۶۶

۳-۷- روشهای تمییزکاری کندانسور…………………………………………………………………..۶۸

۳-۷-۱- تمییزکاری سمت آب…………………………………………………………………….۶۸

۳-۷-۲- تمییزکاری سمت بخار…………………………………………………………………….۷۱

فصل چهارم- تاثیر خوردگی کندانسور در بهره برداری نیروگاه های کشور……………………..۷۴

۴-۱- مشکلات خوردگی کندانسور در نیروگاه های کشور…………………………………………۷۴

۴-۱-۱- نیروگاه بندر عباس (آب خنک کن : دریا)………………………………………………۷۵

۴-۱-۲- نیروگاه تبریز (آب خنک کن : چاه)………………………………………………………۷۶

۴-۱-۳- نیروگاه رامین (آب خنک کن : رودخانه)……………………………………………….۸۱

۴-۲- تاثیر خورگی و نشتی کندانسور بر روی قسمتهای دیگر……………………………………۸۴

۴-۳- خسارتهای اقتصادی………………………………………………………………………………۸۶

مراجع……………………………………………………………………………………………………………۹۱

چکیده

کندانسور یکی از قسمتهای مهم نیروگاه است که نشتی آن باعث ورودآب خنک کن آلوده به قسمت آب سیکل می شود، که در نهایت خسارت های فراوانی به بویلر، توربین و دیگر اجزاء نیروگاه وارد می شود

نشتی های بوجودآمده معمولاً در اثر خوردگی های سمت بخار یا سمت آب است که سهم سمت آب بیشتر است. از جمله خوردگی های سمت آب،خوردگی سایشی در ابتدا و انتهای ورودی و خروجی آب لوله، خوردگی های گالوانیک درمحل اتصال لوله به تیوب شیت، خوردگی حفره ای و شیاری در امتداد لوله ها ، خوردگی تنشی (SCC) در سمت بخار و درمحل رولینگ انتهای لوله ها را می توان نام برد.

اعمال بازدارنده های خوردگی ، استفاده از پوشش های رنگ و لاستیک درون جعبه آب، استفاده از اینسرت های پلاستیکی در ورودی و خروجی لوله آب و اعمال حفاظت کاتدی و نیز ملاحظات بهره‌برداری صحیح از واحد و انجام اسید شویی های به موقع و مناسب، آگاهی از وقوع نشتی و پیدا کردن محل دقیق نشتی ها با استفاده از روشهای مختلف، تمیزکاری لوله های رسوب گرفته با استفاده از سیستم گلوله های اسفنجی و … مهمترین روشهای پیشگیری از نشتی به شمار می رود.

 

دانلود فایل

فایل ورد 96 صفحه





ارسال توسط ودود

فهرست مطالب

*  مقدمه
* کاربراتورها
* سیستم سوخت رسانی کاربراتور
* ساختمان کاربراتور و اعمال آن
* کاربراتور ازنظرجریان هوا
* کاربراتور پیکان
* طرز کار کاربراتور ونتوری متغیر
* لاستیک کاربراتور (دیافراگم) ش
* پمپ دستی
* باک بنزین (مخزن سوخت)
* لوله خروجی باک
* بنزین نما
* سیستم اصلی اندازه گیری
* کنترل مخلوط
* سوزن اندازه گیری
* کنترل مکش از پشت
* کنترل مخلوط برای جبران تغییر ارتفاع
* کنترل مخلوط برای توان حداکثر
* قطع دور آرام ( خاموش کردن )
* سیستم دور آرام
* پمپ شتاب
* ساسات
* راه اندازی
* کاربراتور پاششی
* سیستم سوخت رسانی انژکتوری
* انواع سیستم تزریق سوخت الکترونیکی EFI
* سیستم EFI مدل D ( نوع کنترل با فشار مانیفولد )
* سیستمEFI مدل L )نوع کنترل با جریان هوا)
* ساختار سیستم تزریق سوخت الکترونیکی (EFI)
* جریان سوخت
* تشخیص حجم هوای مکش
* کنترل حجم تزریق پایه
* دوره زمانی تزریق و زمان بندی تزریق
* انژکتور استارت سرد
* شیر هوا (Aire valve)
* اجزاء سیستم تزریق سوخت الکترونیکی(EFI)
* سیستم تنفس یا مکش هوا
* سیستم کنترل الکترونیکی
* پمپ توربینی
* شیر تعدیل فشار (relief valve)
* شیر یکطرفه(check valve)
* شیر یکطرفه(check valve)
* پمپ
* کنترل پمپ سوخت
* عملکرد کنترل پمپ سوخت
* کنترل پمپ سوخت در سیستم تزریق سوخت الکترونیکی (EFI) از نوع D
* کنترل سرعت پمپ سوخت
* فیلتر سوخت
* میراکننده نوسانات فشار سوخت
* رگولاتور فشار
* انژکتورها
* انواع انژکتور
* براساس شکل اتصال جریان الکتریکی به انژکتور
* مدار الکتریکی انژکتور
* مقاومت سلونوئید
* انواع مختلف مقاومت سلونوئید
* روش کارکرد انژکتورها
* انژکتور استارت سرد
* عملکرد و ساختار انژکتور استارت سرد
* سویچ زمانی انژکتور استارت سرد
* مدار الکتریکی انژکتور استارت سرد
* بدنه دریچه گاز
* ساختمان بدنه دریچه گاز
* پیچ تنظیم سرعت هرزگرد موتور
* شیر هوا
* شیر هوا از نوع بی متال
* ساختمان شیر هوا
* شیر هوا از نوع مومی
* عملکرد و ساختار شیر هوا
* محفظه مکش هوا و مانیفولد مکش
* بررسی چگونگی عملکرد سیستم کنترل الکترونیکی (ECU) و تاثیرات اشکالات موجود
* در سیستم (ECU ) در عملکرد موتور
* سنسورها و عملکرد آنها
* اتصالات واحد ECU سیستم EFI
* عملکرد و ساختار فلومتر
* چگونه حجم هوای مکش مشخص می گردد
* پیچ تنظیم مخلوط سوخت و هوا و هوا در دور هرزگرد
* صفحه جبران کننده و محفظه میرا کننده نوسانات حرکت هوا
* سویچ پمپ سوخت
* انواع دیگر فلومتر
* نوع جریان هوای کردابی یا پیچشی نوری کارمن
* سنسور فشار مانیفولد (vacuum sensor)
* مدار الکتریکی فلومتر هوا
* سنسور موقعیت دریچه گاز
* ساختمان سنسور
* نقطه دور هرزگرد (IDL)
* نقطه قدرت (Power Point)
* عدم تماس نقاط
* نوسان قدرت موتور (Hunting)
* مدار الکتریکی سنسور موقعیت دریچه گاز
* سنسور درجه حرارت آب رادیاتور (THW)
* مدار الکتریکی سنسور درجه حرارت آب رادیاتور
* سنسور درجه حرارت هوای مکش
* مقدار الکتریکی سنسور درجه حرارت هوای ورودی
* سیگنال جرقه موتور (IG)
* سیگنال استارت (STA)
* رله اصلی سیستم تزریق سوخت الکترونیکی (EFI)
* سنسور اکسیژن
* کنترل زمان بندی تزریق
* کنترل حجم تزریق
* حجم تزریق پایه
* تصحیحات تزریق
* غنی سازی در حین استارت و بعد از استارت موتور
* غنی سازی طی گرم شدن موتور
* تصحیح درجه حرارت هوای مکش
* غنی سازی شتاب گیری طی گرم شدن موتور
* غنی سازی در دور قدرت
* تصحیح ولتاژ
* دوره زمانی واقعی تزریق و عدم تزریق
* دوره زمانی تصحیح ولتاژ
* غنی سازی در طی شتاب گیری
* تصحیح بازخورد نسبت سوخت و هوا (فقط برای بعضی از مدلها)
* مثالهایی از تصحیح تزریق
* تشخیص عیب
* روشهای عیب یابی
* واماندگی موتور
* استارت شدن ضعیف
* قابلیت رانندگی ضعیف
* دور هرزگرد غیر هموار و خشن
* ‌فقط عیبهای اصلی سیستم EFI در اینجا لیست شده است .
* روغن موتور
* آب رادیاتور
* ترمینالهای باطری و مجموعه باطری
* صافی هوا
* تسمه ها
* شمع جرقه
* دلکو
* تایمینگ یا زمانبندی جرقه زنی
* بررسی تفاوتهای سیستم های سوخت رسانی کاربراتوری و انژکتوری
* تولید مخلوط سوخت و هوا در کاربراتور
* سیستم تزریق سوخت الکترونیکی(EFI)
* شرایط رانندگی و نسبت سوخت وهوا در طی استارت زدن موتور
* سیستم EFI
* هنگامی که موتور سرد است
* در هنگام شتاب گیری
* در هنگام گرفتن قدرت بالا از موتور
* شکل و ترکیب سیستم ترزیق سوخت الکترونیکی (EFI)
* امکان مخلوط سوخت و هوای یکنواخت برای هر سیلندر
* امکان ایجاد نسبت سوخت و هوای دقیق در تمام دامنه های سرعت دورانی موتور
* پاسخ مناسب نسبت به تغییرات زاویه دریچه گاز
* قطع سوخت در طی کاهش شتاب
* مکش موثر مخلوط سوخت وهوا
* نقش وسایل نقلیه (بویژه سیستم سوخت رسانی ) در آلودگی هوا
* نقش سوخت موتورها در رابطه با آلودگی هوا
* تأثیرات Sox بر روی انسان ها
* سوخت ها به چند طریق محیط زیست را آلوده می کنند
* نتیجه
* مراجع

چکیده :

در ابتدا به نحوه عملکرد سیستم سوخت رسانی کاربراتوری پرداخته ، سپس به چگونگی اصلاح نواقص موجود در کاربراتور پرداختیم و دیدیم که با وجود اصلاح کاربراتور (کاربراتور در ابتدا ساختمان بسیار ساده ای داشت) و پیچیده تر شدن ساختمان کاربراتور که بواسطه لحاظ کردن پارامترهای مختلف در حالتهای مختلف نظیر استارت زدن – کار با دور آرام – کار با دور زیاد و از این گونه موارد … باز هم نواقص زیادی در کارکرد کاربراتور مشاهده می شود . شاید به همین خاطر بود که مهندسان و متخصصان را بر آن داشت که از سیستم پیشرفته انژکتور (تزریق سوخت) استفاده کنند .

همانطور که قبلاً اشاره کردیم تزریق سوخت سابقه تاریخی درازی دارد . اما چرا این وقفه بلند در استفاده از انژکتور بوجود آمد ؟! شاید به دلیل این که در آن روزگار هزینه چنین کاری بسیار سنگین بوده و یا اینکه مشکل کامپیوتر بوده ، بهرحال در این خصوص به تفصیل قبلاً صحبت کردیم . در هر صورت در چند سال اخیر زمینه مناسب برای چنین حرکتی فراهم شده و این حرکت نیز صورت گرفته تا آنجا که به کشور ما نیز رسیده .

حال به اختصار اگر در مورد مزایای سیستم رسانی انژکتوری نسبت به

کاربراتوری بخواهیم صحبت کنیم می توانیم به این موارد بطور کلی اشاره کنیم ؛

تنظیم بودن خودرو به مدت زمان بیشتر و نیاز کمتر به تنظیم های پی در پی . نسبت سوخت و هوای متناسب تر با حالت و وضعیتی که خودرو در آن قرار دارد و جلوگیری از احتراق ناقص و ایجاد نسبت تراکم مناسب تر و … که همه این موارد یعنی تاثیر مثبت در قدرت و توان موتور و کاهش آلاینده ها .

 

دانلود فایل

فایل ورد 183 صفحه





ارسال توسط ودود
آخرین مطالب